ARR Konin: Szkolenie stacjonarne dla przedsiębiorców "BDO krok po kroku - od rejestracji po sprawozdania", 9 grudnia 2025 r.
Szanowni Państwo,
w imieniu Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie serdecznie zapraszam Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu stacjonarnym dotyczącym obsługi Bazy Danych o Odpadach (BDO), skierowanym do przedsiębiorców z Wielkopolski Wschodniej.
Termin: 9 grudnia 2025 r., godz. 10:00–13:00
Miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, p III
System BDO wiąże się z istotnymi obowiązkami dla wielu firm – zarówno w zakresie ewidencji odpadów, jak i sprawozdawczości. Celem szkolenia jest praktyczne omówienie zasad korzystania z systemu, tak aby ograniczyć ryzyko błędów oraz ewentualnych konsekwencji administracyjnych.
Podczas spotkania:
Szczegółowy program szkolenia znajdą Państwo w załączonym pliku PDF.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują wcześniejsze zgłoszenia.
Prosimy o potwierdzenie udziału poprzez:
Zachęcamy do udziału szczególnie osoby odpowiedzialne w Państwa firmach za kwestie środowiskowe, BDO, ewidencję odpadów oraz sprawozdawczość.
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Emilia Nachowiak
Starszy Specjalista / Konsultant projektu LIFE
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Zakładowa 4, 62-510 Konin
Tel. kom. 601 059 619 / Tel.+48 63 245 30 95 wew. 47 / e-mail: emilia.nachowiak@arrkonin.org.pl
w imieniu Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie serdecznie zapraszam Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu stacjonarnym dotyczącym obsługi Bazy Danych o Odpadach (BDO), skierowanym do przedsiębiorców z Wielkopolski Wschodniej.
Termin: 9 grudnia 2025 r., godz. 10:00–13:00
Miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, p III
System BDO wiąże się z istotnymi obowiązkami dla wielu firm – zarówno w zakresie ewidencji odpadów, jak i sprawozdawczości. Celem szkolenia jest praktyczne omówienie zasad korzystania z systemu, tak aby ograniczyć ryzyko błędów oraz ewentualnych konsekwencji administracyjnych.
Podczas spotkania:
- wyjaśnimy, kto i kiedy podlega obowiązkowi wpisu do BDO,
- omówimy podstawowe funkcjonalności systemu oraz logowanie,
- wskażemy, jak prawidłowo prowadzić ewidencję odpadów,
- przedstawimy zasady wystawiania kart przekazania i ewidencji odpadów,
- poruszymy kwestie sprawozdań w BDO oraz najczęstszych błędów.
Szczegółowy program szkolenia znajdą Państwo w załączonym pliku PDF.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują wcześniejsze zgłoszenia.
Prosimy o potwierdzenie udziału poprzez:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego:
Zachęcamy do udziału szczególnie osoby odpowiedzialne w Państwa firmach za kwestie środowiskowe, BDO, ewidencję odpadów oraz sprawozdawczość.
W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Emilia Nachowiak
Starszy Specjalista / Konsultant projektu LIFE
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Zakładowa 4, 62-510 Konin
Tel. kom. 601 059 619 / Tel.+48 63 245 30 95 wew. 47 / e-mail: emilia.nachowiak@arrkonin.org.pl



